Maczfit, lider branży cateringu dietetycznego w Polsce, został sponsorem tegorocznego Tour de Pologne Amatorów Memoriału Ryszarda Szurkowskiego, który odbędzie się 10 sierpnia w Bieszczadach. Firma bardzo aktywnie zaangażowała się w imprezę – na trasie pojawią się zawodnicy w jej barwach, a jedną z nagród dla najlepszych kolarzy w wyścigu będzie dieta Maczfit.
– Tour de Pologne to marka, najważniejsza impreza kolarska w kraju. Ze sportem od zawsze jest nam po drodze – w gronie naszych ambasadorów mamy m.in. tenisistkę Agnieszkę Radwańską, florecistkę Sylwię Gruchałę czy wioślarkę Agnieszkę Kobus-Zawojską, która właśnie zdobyła srebrny medal na Igrzyskach w Tokio. Podstawą tożsamości naszej marki są dwa elementy – budowanie zdrowych nawyków żywieniowych i promowanie sportowej aktywności, dlatego chętnie włączamy się w inicjatywy, których charakter jest zbieżny z wyznawanymi przez nas wartościami. Nasze hasło na Tour de Pologne to – Kręcimy się wokół zdrowia – mówi Magdalena Czajkowska, koordynator ds. PR w firmie Maczfit.
– Sport i właściwa dieta to nieodłączny duet oraz czynniki, dzięki którym żyjemy dłużej i lepiej. Jednym z naszych kluczowych celów jest promocja prozdrowotnych postaw i nawyków, więc współpraca z firmą Maczfit jest dla nas czymś naturalnym – komentuje Czesław Lang, dyrektor generalny Lang Team, organizatora wyścigu.
Maczfit wywodzi się ze środowiska sportowego. Założyciel i szef firmy Maciej Lubiak jest sportowcem – kierowcą rajdowym i tenisistą. Założył Maczfit, gdy dostrzegł niszę rynkową, szukając dla siebie zdrowego, dietetycznego cateringu. Zaczęło się od dostarczania jedzenia do kilkudziesięciu adresów w Warszawie. Dziś firma jest niekwestionowanym liderem branży cateringu dietetycznego. Dowozi swoje produkty do ponad 1500 miejscowości, a pozycję zbudowała głównie dzięki jakości oferowanych przez siebie produktów. W gronie ambasadorów korzystających na co dzień z diety Maczfit nie było do tej pory kolarzy, ale przy okazji Tour de Pologne Amatorów to się zmieniło. 10 sierpnia w wyścigu wystartują zawodnicy w barwach Maczfit. To Gosia i Wojtek Sowa rowerowe małżeństwo z Nowego Sącza. W środowisku rowerowym para jest znana jako @_rowerowe_swiry_ – tak też nazywa się ich wspólne konto na Instagramie.
– Przygotowaliśmy dla naszej rowerowej reprezentacji profesjonalne stroje, w których pojadą. W ramach przygotowań do Tour de Pologne Amatorów Gosi i Wojtek korzystają także z naszych produktów. Dietetyk dobrał dla nich dietę pod kątem tego specjalnego wysiłku. Na swoich kanałach społecznościowych będą pokazywać przygotowania do startu, w tym także to, co jedzą – informuje Magdalena Czajkowska.
Każdy z uczestników wyścigu znajdzie w swoim pakiecie startowym kupon rabatowy na dietę Maczfit. Firma zapewni też nagrody dla najlepszych kolarzy. Laureaci trzech pierwszych miejsc w każdej kategorii otrzymają vouchery na diety.
Odpowiednie odżywianie ma dla sportowców szczególne znaczenie. Posiłki Maczfit to efekt współpracy sztabu wykwalifikowanych dietetyków i kucharzy. Firma komponuje optymalnie zbilansowane dania, bazując na doświadczeniu i solidnej wiedzy specjalistów, nie zaś na chwilowych trendach i modach. Maczfit oferuje 12 gotowych programów dietetycznych lub samodzielny Wybór Menu spośród 25 posiłków. Każde danie oznaczone jest w sposób, który ułatwia kontrolowanie planu żywieniowego.
– Doręczamy naszym klientom posiłki na cały dzień. Dla sportowców to bardzo wygodne rozwiązanie, co potwierdzają nasi ambasadorzy. Posiłki nie mogą być przypadkowe, ważna jest też regularność, a wartość kaloryczna musi odpowiadać wykonywanej aktywności fizycznej. Każdy może dobrać dietę do swojego indywidualnego zapotrzebowania. Nie trzeba też tracić czasu na gotowanie. Jeśli ktoś łączy regularne treningi z pracą zawodową, niekoniecznie ma czas na codzienne przygotowywanie jedzenia. Korzystanie z naszych produktów to gwarancja różnorodnej diety, uwzględniającej indywidualne upodobania czy względy zdrowotne – podkreśla Magdalena Czajkowska.
Zaangażowanie Maczfit w Tour de Pologne Amatorów to też element nowej kampanii wizerunkowej „Z siłą mi do twarzy”, w której firma chce wzmacniać w Polakach poczucie dumy ze swoich osiągnięć oraz świadomość, że prawdziwa siła płynie z wnętrza, a zdrowa, zbilansowana dieta pomaga w jej osiągnięciu.