NAMEDSPORT to firma, która w swoim DNA ma sportową pasję. Od 2016 roku jest sponsorem Giro d’Italia i wielu włoskich klasyków, od 2017 współpracuje z Lang Teamem wspierając polską drużynę narodową na wyścigu Tour do Pologne, a w bieżącym roku po raz pierwszy angażuje się jako oficjalny sponsor wyścigu Tour de Pologne Amatorów. „Naszym celem – mówi Beata Kazibudzka-Owczarek, dyrektor Działu Marketingu firmy – jest wsparcie profesjonalizacji amatorskiego kolarstwa, podzielenie się wiedzą, doświadczeniem, które zdobyliśmy współpracując z zawodowymi grupami kolarskimi. Chcemy pokazywać jak należy właściwie się suplementować, nawadniać, regenerować, zależy nam na tym, żeby ta wiedza była dostępna także dla kolarzy amatorów.”
W tym celu firma zaplanowała różne działania. Pierwszym z nich jest przygotowanie pakietów produktów NAMEDSPORT opracowanych przez dietetyka sportowego specjalnie z myślą o trasie tegorocznego Tour de Pologne Amatorów. Pakiety będą sprzedawane na stoisku NAMEDSPORT na wyścigu oraz przez stronę internetową.
„Nasze suplement są bardzo wysokiej jakości, można na nich polegać. Wypróbowali je zawodowcy z różnych krajów i różnych drużyn. Te same produkty, które będziemy oferować uczestnikom Tour de Pologne Amatorów nasz fizjoterapeuta, Marcin Niedziółka, właśnie teraz serwuje polskiej kadrze torowej na Igrzyskach w Tokio.” – dodaje Beata Kazibudzka-Owczarek.
W związku z tym, że produkty NAMEDSPORT są używane przez profesjonalnych kolarzy, ich certyfikacja jest dużo bardziej rozbudowana niż wymagają tego przepisy dopuszczające suplementy diety na rynek spożywczy. Przeprowadzane są dodatkowe badania wymagane przez WADA (Światową Agencję Antydopingową) i POLADA (Polską Agencję Antydopingową), badana jest także przyswajalność zawartych w produktach składników. Dzięki tym badaniom wiadomo, że produkty NAMEDSPORT są bardzo dobrze przyswajane, zawierają deklarowane wartości składników, nie mają w składzie żadnych substancji zakazanych – aby zdobyć zaufanie profesjonalnych kolarzy, produkty muszą być przebadane i na 100% wiarygodne.
Kolejne działanie sponsora Tour de Pologne Amatorów ma charakter edukacyjny – na stronie weron.pl (Weron to polski przedstawiciel marki Namedsport) jest zakładka „wiedza”, w której już można znaleźć pierwsze teksty dotyczące właściwej suplementacji i nawadniania przed, podczas i po wyścigu. Warto tam zaglądać, nowe teksty będą się sukcesywnie ukazywały. Będą dostępne także na stronie tourdepologneamatorow.pl. „Chcemy podpowiedzieć kolarzom co robić tydzień, dzień czy godzinę przed startem, jak to zrobić, żeby dać z siebie jak najwięcej i żeby nie spotkał nas spadek energii w najmniej odpowiednim momencie” podkreśla szefowa marketingu firmy.
Tuż przed rozpoczęciem oraz w czasie trwania wyścigu prowadzone będzie kolejne działanie – w hotelu Arłamów powstanie Strefa Therabody. Therabody (wcześniej Theragun) to światowy producent urządzeń do masażu wspomagających regenerację mięśni. Masażery elektryczne Theragun, stosując metodę terapii perkursywnej, docierają do mięśni głębokich odpowiedzialnych za prawidłową posturę, stabilizację i ochronę narządów wewnętrznych. Są naturalnym wsparciem procesów regeneracyjnych organizmu, a więc stosowane są także po intensywnym wysiłku. W strefie Theragun będzie możliwość wypróbowania urządzeń marki pod okiem specjalistów, którzy podpowiedzą jak robić to w sposób prawidłowy. W Strefie będzie można wypróbować także specjalne spodnie do drenażu limfatycznego – RicoveryAir, urządzenie stosowane przez kolarzy po intensywnym wysiłku, ale mające także działanie prozdrowotne i kosmetyczne. Drenaż limfatyczny to nieinwazyjny zabieg, który usuwa obrzęki i zmęczenie, ale także poprawia wygląd i ukrwienie skóry. Jego działanie będą mogli przetestować wszyscy chętni – nie tylko uczestnicy wyścigu.
Zaangażowanie NAMEDSPORT w Tour de Pologne Amatorów będzie więc miało bardzo praktyczny i atrakcyjny dla uczestników wymiar – zapraszamy do testowania!